vintersæson (1)

Vi er glade for, at du ønsker at tilmelde dig vores aktiviteter. For at sikre en smidig proces, bedes du læse følgende informationer om betaling og tilmelding nøje.

Tilmelding til vores aktiviteter sker via Klubmodul. Først skal man oprette en profil og tilmelde dig det ønskede hold.

Det er vigtigt at udfylde alle nødvendige oplysninger korrekt for at sikre, at vi kan kontakte dig ved behov.

Betaling for vores aktiviteter sker også via Klubmodul. Altså samtidig med man tilmeldingen et hold. Manglende betaling kan resultere i, at din tilmelding bliver annulleret.

Ved tilmelding accepterer du samtidig, at Dalby Gymnastikforening må tage billeder af børn og voksne under træningen og undervisningen. Disse billeder kan blive brugt på vores Klubmodul samt vores Facebookside til at fremme og synliggøre foreningens aktiviteter.

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende brugen af billeder, er du velkommen til at kontakte os.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Dalby Gymnastikforening og håber, at du vil få stor glæde af vores aktiviteter. Tak for din opmærksomhed og forståelse.

Med venlig hilsen, Dalby Gymnastikforening

Har du spørgsmål til tilmelding eller valg af hold, så kontakt os gerne på telefon 42 61 41 12 eller på mail: Dalby.gymnastik1926@gmail.com

Tilmeld/Læs mere - (10)